En særlig tak til følgende HOG Badminton Sponsorer

Vores bolde leveres af Yonex

Yonex has become the dominant corporate player in badminton. Yonex sponsors the All England Open Badminton Championships and is a partner of the Badminton World Federation which organizes the World Championships. Upwards of 80% of competitive players use their racquets, as it is the preferred choice amongst professionals.

Vores spilletøj leveres af FZ Forza

FZ FORZA er kvalitets badmintonudstyr til en fair pris; udviklet I Danmark af badmintonspillere til badmintonspillere. FZ FORZA er stilfuldt, udfordrende og konkurrencedygtigt. FZ FORZA startede i 1990, som en idé om et dansk kvalitetsprodukt til en fair pris og som alternativ til de asiatiske mærker. Idéen viste sig at være god, og allerede i 1993 var FZ FORZA det næststørste badmintonmærke i Danmark. FZ FORZA er i dag det førende badmintonmærke herhjemme, og er i kraftig global vækst. I 2015 kunne vi fejre 25 års jubilæum med endnu en stilfuld og konkurrencedygtig badminton kollektion, med alt hvad badmintonspilleren har brug for.

Vores pokaler leveres af Pokalforum

Pokalforum har i 2018 eksisteret i 12 år. Virksomheden ligger i Beder nær Aarhus. Vi er et team af engagerede medarbejdere der glæder sig til at møde på arbejde hver dag. Vi har egen produktion af pokaler, medaljer, statuetter m.v. samt en række samarbejdspartnere i ind og udland. Udover den daglige produktion af sportspræmier, beskæftiger vi os med at løse opgaver og specialproduktion af en række produkter, awards m.v. Vores kunder er alt fra private til de største danske virksomheder, samt naturligvis en lang række af klubber, foreninger og stævner i hele landet. Vi har hurtig levering, ofte dag til dag, vi sender dagligt pakker til hele landet og gerne til det øvrige Skandinavien samt Færøerne og Grønland.

AURA Energi

HOG Badminton    |    Ådalsvej 94    |    8382 Hinnerup     |    Tlf. 86985530